שר הבריאות הנחה: "להיערך למקרים הקיצוניים ביותר"

איתי גדסי No Comments on שר הבריאות הנחה: "להיערך למקרים הקיצוניים ביותר"

שר הבריאות השתתף הבוקר בתרגיל מוכנות לאירוע חירום בתחנת ריכוז חללים צפון. בדבריו אמר השר בוסו: "אירועי ה-7 באוקטובר מחייבים אותנו להיערך לכל תרחיש ולהיות מוכנים גם למקרים הקיצוניים ביותר"

צילום: דוברות משרד הבריאות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו השתתף הבוקר בתרגיל מוכנות לאירוע חירום בתחנת ריכוז חללים צפון שבמחנה ציפורית. אל השר התלוו גורמי מקצוע בכירים ממשרד הבריאות. התרגיל המיוחד, נועד לדמות קליטת כמות גדולה של חללים, במקרה של אירוע ביטחוני בגבול הצפון שכולל נפגעים רבים.

לאחר שקיבל סקירה מקיפה ממפקד המתקן, אל"מ ד"ר אייל פורמן ומראש יק״פ צפון, סא״ל הרב בנימין מכלוף, ביקש השר בוסו לבחון את היערכות כלל הגורמים לחירום, לרבות גורמי הצבא, המשטרה, הרבנות והרפואה. שר הבריאות ציין לשבח את אנשי המילואים שהתגייסו למערך ואת המתנדבים של ארגון זק״א על המסירות והמחויבות למשימה.

שר הבריאות אוריאל בוסו: "הגעתי למחנה ציפורית כדי לעמוד מקרוב אחר יישום תוכניות הפעולה של הכוחות למקרה של הסלמה ביטחונית בגבול הצפון. אירועי יום שבת ה-7 באוקטובר מחייבים אותנו להיערך לכל תרחיש ולהיות מוכנים גם למקרים קיצוניים. זו המשימה החשובה בימים אלו ואני רוצה להודות לצוותים שהתגייסו כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר".



0 תגובות